niedziela, 21 stycznia 2018

80-te urodziny wędkarza

Tym razem kartka na 80 urodziny taty Ilonki. 80 lat - piękny to wiek, więc warto wykorzystać tę okazję do zrobienia oryginalnej kartki. Tato Ilonki jest zapalonym wędkarzem. Chciałam ten motyw wykorzystać na kartce i zaczęłam poszukiwanie widzianego kiedyś wykrojnika przedstawiającego wędkarza z wędką w ręce. Oczywiście nigdzie nie znalazłam :(
Wyszukałam więc ilustrację przedstawiającą wędkarza, wydrukowałam i wycięłam go. Poszłam na łatwiznę, ale niestety sama nie potrafię nic narysować.
Tato Ilonki wesoły człowiek, dlatego kartka miała być lekko humorystyczna.  Na jednym z załączonych do kartki tagów są życzenia, na drugim fragment piosenki śpiewanej przez Kabaret Starszych Panów: "... Wesołe jest życie staruszka..."

Oprócz internetowej grafiki do zrobienia kartki wykorzystałam papier z Magicznej Kartki -  Wspomnienia 09 i niezastąpione wykrojniki: gałązka z ptaszkiem z Nellie Snellen, tagi z Crealies, żaba oraz pałki wodne z Marianne Design.
Wędkę podkleiłam koralikami przez które przeciągnęłam sznurek. W pierwszej wersji na końcu sznurka miał znaleźć się haczyk, ale zrezygnowałam z tego pomysłu i przywiązałam tagi.
Ponieważ kartka nie jest gruba, została opakowana w kopertę przewiązaną sznurkiem. Napis na kopercie wycięty pięknym wykrojnikiem zakupionym na Aliexpress.









Zima nie odpuszcza, ale na szczęście orkan Fryderyka już za nami. Miejmy nadzieję, że wiosna przyjdzie szybko. Tęsknię już za słońcem i zielenią

Dziękuję, że jesteście, bo bez Was moje pisanie nie miałoby sensu :)

                                                     Pozdrawiam serdecznie
                                                                                        Alina 

18 komentarzy:

  1. Fantastyczna kartka ! Tematyczna,przemyślana w każdym miejscu ,wędka z tagami bardzo pomysłowa :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest niesamowicie piękna! Widać, że zadbałaś o każdy, nawet najmniejszy szczegół :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna karteczka!
    Pozdrawiam Alinko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka jest cudowna! Bardzo się mi podoba. Świetny motyw

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajna! Z poczuciem humoru! T ptaszki są super!
    Mojemu tacie, też rybakowi, na pewno by się spodobała.
    Buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa, świetnie wykonana, podziwiam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka, dopracowana pod każdym względem.Zawiera wiele przeróżnych elementów,a kolorystycznie wszystko idealnie zharmonizowane.Małe dzieło sztuki!Rybak wygląda wesolutko, bardzo humorystycznie.Oj, chciałabym być w takiej formie w wieku 80 lat i jeszcze wyciągać z wody taaaką rybę! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังการ์ตูน

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna karteczka, zabawna i sugestywna - bardzo mi się podoba!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Alinko, ta kartka jest po prostu fantastyczna. Nie mogę się napatrzeć.
    Też tęsknię za wiosną.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna kartka. Przemyślana i dopracowana. Nie martw się, ja tez często posiłkuję się grafiką wyciągniętą gdzieś z internetu, bo rysownik ze mnie żaden. Chyba jednak to lepiej bo nie musimy korzystać z skapków które są często w użyciu. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Alinko, przede wszystkim bardzo dziękuję za odwiedziny u mnie i milutki komentarz;) To ,,rozkręca" twórczą wenę;)Podziwiam Twoją karteczkę dla wędkarza;) Jest śliczna! Właśnie taki styl tworzenia uwielbiam, ale jak sama je robię - wychodzi mi zupełnie co innego... Nigdy nie to, co bym chciała... Pozdrawiam Cię serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Karteczka rewelacyjna, świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacja! Pomysł cudowny, wykonanie idealne, naprawdę świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł z tą wędką na końcu której są tagi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna kartka a całość urokliwa i z polotem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Witam serdecznie i dziękuję za pozostawienie po sobie śladu w postaci komentarza, ponieważ dzięki nim wiem, że to co tworzę jest ważne nie tylko dla mnie :)
Pozdrawiam Alina